مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 11:402020-11-19اجتماعي

دانش آموزان محروم کبودرآهنگی صاحب گوشی هوشمند شدند


رییس آموزش و پرورش کبودرآهنگ از ادامه اجرای طرح مواسات مؤمنانه توسط آموزش و پرورش کبودرآهنگ خبر داد و گفت: اهدای 15 عدد گوشی همراه و شش  دستگاه تلویزیون به دانش آموزان نیازمند توانست گوشه ای از مشکلات خانواده های کمتر برخوردار شهرستان کبودراهنگ را کاهش دهد.

- احمد رستمی پنجشنبه 29 آبان در جلسه شورای قرآن آموزش و پرورش کبودراهنگ با تشریح روند پیگیری دست اندر کاران آموزش و پرورش و خیرین شهرستان کبودرآهنگ برای کمک به دانش آموزان محروم این شهرستان، اظهارکرد: با هدف کمک به دانش آموزانی که به دلیل نداشتن گوشی هوشمند از ادامه تحصیل محروم بودند و در ادامه پویش کمک های مؤمنانه در مدارس، 15عدد گوشی به ارزش تقریبی 450 میلیون ریال و نیز شش دستگاه تلویزیون به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

وی تصریح کرد: در کنار این پویش های مردمی به همت مدیر و معلمان دبستان سمیه منطقه گل تپه، دو دستگاه تبلت نیز با همکاری خیرین بخش گل تپه تهیه و به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

رستمی یادآور شد: تاکنون اقدامات زیادی از طریق همیاری معلمان و مدیران درسالتحصیلی جدید در مراکز آموزشی روستایی برای کمک به پیشبرد برنامه های آموزشی و پوشش مالی دانش آموزان صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان محروم کبودرآهنگی صاحب گوشی هوشمند شدند

دانش آموزان محروم کبودرآهنگی صاحب گوشی هوشمند شدند