مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 06:452020-11-20سياسي

دشمنان انقلاب به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی هستند


مسئولان باید مراقب عملکردهای خود باشند چراکه دشمنان با نقشه های مختلف به دنبال کمرنگ کردن ارزش های انقلاب و ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا حبیبی شامگاه پنجشنبه در مراسم معارفه رییس دادگستری و دادستان شهرستان فریدن با بیان اینکه دشمن به دنبال کمرنگ کردن ارزش های انقلاب و ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی است، اظهار داشت: حاکمیت نظام اسلامی ما ولی فقیهی است که خود را خادم ملت و نظام می داند و همین عامل اقتدار ما در منطقه خاورمیانه شده است.

وی گفت: اگر مسئولان در خدمت به مردم تلاش کنند مردم نیز پشتیبان آن ها خواهند بود و تحریم ها به نظام آسیب وارد نخواهد کرد.

رییس دادگستری استان اصفهان گفت: پس از پیروزی انقلاب دشمن برای سرنگونی نظام با سو استفاده از هر موقعیتی به دنبال ضربه زدن بود و در برهه کنونی معیشت مردم را دستخوش قرار داده است بنابراین مسئولین با روحیه جهادی برای مشکلات معیشت مردم احساس مسئولیت کنند.

وی بیان داشت: با دشمن شناسی نقشه های دشمنان را باید تشخیص داد تا برخلاف آن برنامه ریزی شود، اگر امروز مراکز تولیدی رونق گرفته و معوقه حقوق کارگری نداریم نتیجه تحریم دشمن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان انقلاب به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی هستند

دشمنان انقلاب به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی هستند