مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 08:052020-11-20سياسي

شناسایی مناطق محروم و کمک کردن به مردم آن رسالت سپاه است


اهواز معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اعزام پزشکان به مناطق محروم استان، گفت: یکی از کارها و رسالت اصلی سپاه، - اهواز معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اعزام پزشکان به مناطق محروم استان، گفت: یکی از کارها و رسالت اصلی سپاه، شناسایی مناطق محروم و کمک کردن به مردم آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ عبدالرضا حاجتی صبح امروز در منطقه منبع آب اهواز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج در ادامه به طرح اعزام پزشکان به مناطق محروم منبع آب و حصیر آباد اهواز اشاره کرد و افزود: امروز طرح اعزام اکیپ پزشکی را به مناطق محروم منبع آب و حصیر آباد اهواز داریم.

وی با تأکید بر اینکه ویزیت و انجام عمل برای مراجعه کنندگان رایگان است، بیان کرد: اکنون پزشکان تخصص و فوق تخصص چشم، گوش، داخلی، زنان و زایمان و غیره امروز در منطقه منبع آب و حصیر آباد اهواز حضور دارند و در حال مداوای مردم هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان تأکید کرد: یکی از کارها و رسالت اصلی سپاه، شناسایی مناطق محروم و کمک کردن به مردم آن است؛ لذا کسانی که توانایی حضور را ندارند، پزشکان ضمن شناسایی آنها در خانه شان حضور می یابند و کار ویزیت و مداوایشان را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی مناطق محروم و کمک کردن به مردم آن رسالت سپاه است

شناسایی مناطق محروم و کمک کردن به مردم آن رسالت سپاه است