مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 08:352020-11-20سياسي

رونمایی از پروژه ملی مجازی سازی برنامه درسی دندانپزشکی عمومی


دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی با اشاره به رونمایی از پروژه ملی مجازی سازی بخش نظری کوریکولوم (برنامه درسی) دندانپزشکی عمومی از اجرای عدالت آموزشی با مجازی سازی آموزش خبر داد.

- دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی با اشاره به رونمایی از پروژه ملی مجازی سازی بخش نظری کوریکولوم (برنامه درسی) دندانپزشکی عمومی از اجرای عدالت آموزشی با مجازی سازی آموزش خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهزاد هوشمند درباره جزییات رونمایی از پروژه ملی مجازی سازی کوریکولوم دندانپزشکی عمومی کشور در بخش نظری اظهار داشت: این بخش از مجازی سازی در راستای استفاده از تکنولوژی نوین آموزشی در سطح دنیا مطرح است.

وی با بیان اینکه مجازی سازی در رشته های علوم پزشکی در برنامه تحول آموزش هدف گذاری شده است، خاطرنشان کرد: در همین راستا دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی تخصصی کشور از حدود 6 ماه قبل با بهره مندی از کار تیمی بالغ بر 250 نفر از اساتید دانشکده های دندانپزشکی سراسر کشور و بهره مندی از توان افراد موثر در انجمن های علمی تخصصی این پروژه را آغاز کردیم و اکنون شاهد بهره برداری از این پروژه هستیم.

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت ادامه داد: در این پروژه بالغ بر 12 گروه آموزشی شامل 10 گروه بالینی و 2 گروه علوم پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پروژه ملی مجازی سازی برنامه درسی دندانپزشکی عمومی

رونمایی از پروژه ملی مجازی سازی برنامه درسی دندانپزشکی عمومی