مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 09:552020-11-20اقتصادي

صیانت از 10 هزار شغل با پرداخت تسهیلات کرونا


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه با پرداخت تسهیلات کرونا از 9 هزار و 982 شغل آسیب دیده در استان صیانت شده است، گفت: در همین راستا 99 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

- محمدرضا یوسفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همزمان با شیوع کرونا احصای فعالیت ها و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا به صورت ملی آغاز و پرداخت تسهیلات حمایتی به شاغلین کسب و کارها و فعالان اقتصادی آغاز شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان افزود: بر این اساس بنگاه هایی که کد کارگاهی و شاغل بیمه شده داشته، از سال گذشته تاکنون فعال بوده بر اساس تعداد نیروهای کار فعال خود مشمول دریافت تسهیلات حمایتی کرونا شدند.

وی با اشاره به اینکه در نتیجه پرداخت تسهیلات کرونا از 9 هزار و 982 شغل آسیب دیده در استان صیانت شده است، اضافه کرد: در همین راستا 99 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

یوسفی با اشاره به اینکه تاکنون 15 هزار و 849 متقاضی اطلاعات خود را در سامانه کارا ثبت کرده اند، افزود: از این تعداد 6 هزار و 122 مورد به دلایل مختلف به متقاضیان پس داده شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه عملکرد استان نسبت به مجموع اعتبار ابلاغی در پرداخت تسهیلات 41.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از 10 هزار شغل با پرداخت تسهیلات کرونا

صیانت از 10 هزار شغل با پرداخت تسهیلات کرونا