مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 10:552020-11-20سياسي

کمبود بذر گندم در شهرستان دیر/ مسئولان به فکر کشاورزان باشند


امام جمعه بندر دیر با اشاره به کمبود بذر گندم در شهرستان دیر گفت: مسئولان به فکر تامین بذر مورد نیاز کشاورزان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه های نمازجمعه بندر دیر، با تبریک میلاد امام حسن عسکری (ع)، اظهار داشت: در همه امور باید میانه روی را رعایت کرد و از افراط و تفریط بپرهیزیم.

امام جمعه بندر دیر افزود: اگر در عالم سیاست و تعامل با دنیا با خوش بینی بیش از حد و اعتماد به دشمن وارد شویم، آمریکایی ها مانند گذشته سو استفاده می کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید در همه مسائل مرزها را رعایت کنیم، عنوان کرد: اگر بنام عدالت خواهی و انقلابی گری اخلاق را زیر پا بگذاریم و به کسانی که اصل نظام و انقلاب را قبول دارند، اهانت کنیم از خط انقلاب منحرف شده ایم.

حسینی با تسلیت وفات حضرت معصومه (س) عنوان کرد: با حضور این بانوی بزرگوار در قم، این شهر به عنوان پایگاه تشیع و مرکز معارف اهل بیت مطرح شده و این علوم از اینجا به سراسر دنیا منتقل می شود.

وی با تبریک هفته بسیج، خاطرنشان کرد: مشکلات کشور هرچند از خارج باشد اما با روحیه و پشتوانه نیروهای بسیجی و دانشمندان جوان، علاج مسائل در داخل است.

وی با تاکید بر اینکه سخن امام راحل امروز هم مورد تاکید رهبر انقلاب است که باید نگاهمان به داخل باشد، افزود: نباید نگاه مسئولین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود بذر گندم در شهرستان دیر/ مسئولان به فکر کشاورزان باشند

کمبود بذر گندم در شهرستان دیر/ مسئولان به فکر کشاورزان باشند