مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 11:202020-11-20اجتماعي

چرخش از حافظه محوری به مهارت محوری نیازمند تغییر در برنامه درسی است


وزیرآموزش و پرورش درپیامی به مناسبت اختتامیه همایش انجمن مطالعات برنامه درسی، چرخش از حافظه محوری به مهارت محوری و تربیت را نیازمند تغییر در برنامه درسی و تربیت متوازن در تمام ساحت ها دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن حاجی میرزایی در پیامی به مناسبت مراسم اختتامیه هفدهمین همایش انجمن مطالعات برنامه درسی با عنوان برنامه درسی ابتدایی، چالش ها و چشم اندازه ای ایرانی و جهانی که به صورت تصویری و از طریق ویدیو کنفرانس در این همایش پخش شد بر اهمیت همکاری های مشترک وزارت آموزش و پرورش با جامعه علمی و دانشکده های علوم تربیتی تاکید کرد.

پیام وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است: این همکاری های مشترک پژوهش های ما را غنی تر و نزدیک تر به میدان عمل می کند و مراکز اجرایی و تصمیم گیرنده را نیز به پشتوانه پژوهش های علمی مجهز می کند.

برای اجرای سند تحول بنیادین و ایجاد تحول واقعی در نظام تعلیم و تربیت نقطه عزیمت ما برنامه درسی است و اگر قرار است محتوای آموزشی از حافظه محوری به مهارت محوری و تربیت، چرخش پیدا کند نیازمند تغییر در برنامه درسی و تربیت متوازن در تمام ساحت ها و بر اساس برنامه درسی هستیم.

در سایر زمینه ها مانند تربیت معلم توانمند، ایجاد نظام سنجش کارآمد، مسئله راهنمایی و مشاوره و هدایت تحصیلی، آسیب های اجتماعی نیز جامعه عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخش از حافظه محوری به مهارت محوری نیازمند تغییر در برنامه درسی است

چرخش از حافظه محوری به مهارت محوری نیازمند تغییر در برنامه درسی است