مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 16:352020-11-20حوادث

مهار آتش سوزی مهیب انبار و کارگاه فرآوری ضایعات پلاستیک در شمال شرق مشهد


افسرنگهبان آتش نشانی مشهد از عملیات آتش نشانان 4 ایستگاه برای مهار حریق در یک انبار و کارگاه فرآوری ضایعات پلاستیکی در روستای شیر حصار در شمال شرق این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشیار مصطفی علیزاده اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اعلام این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 42,8,6,18 را به همراه خودروهای سنگین اطفای حریق و پشتیبانی به محل اعلامی اعزام شدند.

افسرنگهبان آتش نشانی مشهد یادآور شد:  با حضور امدادگران مشخص شد، آتش سوزی در داخل یک کوره آجرپزی که کاربری آن به انبار و کارگاه فرآوری ضایعات پلاستیکی تغییر پیداکرده بود رخ داده و حریق در حال سرایت به اطراف بود.

وی ادامه داد: بلافاصله آتش نشانان از چندین جهت ضمن محاصره آتش، این حریق را در دقایق اولیه کنترل و پس از ساعتی عملیات لکه گیری و کاوش در محل، به طور کامل آتش سوزی را مهار کردند.

علیزاده  با اشاره به اینکه علت دقیق وقوع این حریق در دست بررسی است، ابراز کرد: خوشبختانه این آتش سوزی تلفات جانی نداشته، اما حجم خسارات مالی این حادثه زیاد برآورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش سوزی مهیب انبار و کارگاه فرآوری ضایعات پلاستیک در شمال شرق مشهد

مهار آتش سوزی مهیب انبار و کارگاه فرآوری ضایعات پلاستیک در شمال شرق مشهد