مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 04:052020-11-21ورزشي

پرسپولیس به دنبال اولین پیروزی و شهرخودرو به دنبال صدرنشینی


در ادامه مسابقات هفته دوم لیگ برتر امروز دو بازی برگزار می شود که طی آن پیکان از شهرخودرو و پرسپولیس از صنعت نفت پذیرایی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، از هفته دوم رقابتهای لیگ برتر تنها دو بازی باقی مانده که در این دو بازی امروز ابتدا پیکان و شهرخودرو در تهران به مصاف هم می روند و سپس پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از صنعت نفت پذیرایی می کند.

با توجه به نتایجی که در دو روز پایانی هفته گذشته به دست آمد، گل گهر با امیر قلعه نویی به صدر جدول رده بندی رسید و حالا شهرخودرو این فرصت را دارد تا با پیروزی 2 بر صفر مقابل میزبانش پیکان صدر جدول را از شاگردان قلعه نویی بگیرد.

سرخ پوشان نیز حتی در صورت پیروزی در این بازی خانگی قادر به رسیدن به صدر جدول نخواهند بود و در بهترین حالت به رده دوم جدول می رسند.

پیکان - شهرخودرو شاگردان مهدی رحمتی لیگ را با یک پیروزی قاطع خانگی آغاز کردند و در روز نخست ماشین سازی را با نتیجه 3 بر صفر شکست دادند تا با روحیه ای مناسب به هفته دوم برسند.

آنها امروز میهمان تیمی هستند که لیگ را با شکست آغاز کرد و فعلاً یکی از سه تیم بدون امتیاز جدول است.

شهرخودرو که در بازی اول نشان داد از خط حمله خوبی برخوردار است به پیروزی در این بازی هم امیدوار است و آنها اگر بتوانند با تفاضل بیشتر از 2 گل حریف خود را شکست دهند، صدر جدول ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس به دنبال اولین پیروزی و شهرخودرو به دنبال صدرنشینی

پرسپولیس به دنبال اولین پیروزی و شهرخودرو به دنبال صدرنشینی