مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 06:002020-11-21اقتصادي

در خانه بمانید و درآمدزایی کنید


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز جزییات و نحوه استفاده از مزایای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان را اعلام کرد.

- ایسنا/البرز مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز جزییات و نحوه استفاده از مزایای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان را اعلام کرد.

حسین فلاح نژاد در خصوص نحوه اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان البرز گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با نظارت و کارفرمایی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی البرزو توسط جهاد دانشگاهی البرز به عنوان تسهیل گر در استان اجرا می شود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود : شیوع بیماری کرونا و الزام به تعطیلی کسب و کارها موجب شد تا در بحث ایجاد اشتغال، مشاغل خانگی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: این طرح در سه فاز اجرا می شود که با شناسایی حلقه های مفقوده مشاغل خانگی و با تیم سازی و شبکه سازی مورد نیاز، شاهد افزایش کمی و کیفی محصولات عرضه شده در بازار توسط برندهای مطرح خواهیم بود و همچنین سهم استان البرز در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه فاز به میزان 2500 نفر تعیین شده است.

وی درخصوص نحوه ثبت نام در این طرح ملی در استان البرز گفت: متقاضیان طرح توسعه مشاغل خانگی در دو گروه متقاضیان و پشتیبان ها باید در زمان مقرر در سامانه inhb.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در خانه بمانید و درآمدزایی کنید

در خانه بمانید و درآمدزایی کنید