مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 06:202020-11-21سياسي

هفته بسیج یادآور ایثارهای بسیجیان/ نقش مهم بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: هفته بسیج یادآور ازخودگذشتی های فرزندان رشید ایران اسلامی است که در طول عمر باعزت این نهاد مردمی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: امام خمینی(ره) فرمود بسیج لشکر مخلص خداست این جمله ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی جایگاه و اهمیت بسیج را به تصویر کشیده است.

وی افزود: هفته بسیج یادآور ازخودگذشتی های فرزندان رشید ایران اسلامی است که در طول عمر باعزت این نهاد مردمی، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش نموده اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل بیان داشت: بسیج همیشه در صحنه بوده و در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور عزیز ایران اسلامی است و در مواقع حساس، نقش بسزایی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته و توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.

وی تصریح کرد: بسیج در کنار مردم، همراه مردم و مایه مباهات و افتخار نظام است که در هنگامه های سخت چون 8 سال دفاع مقدس سلحشورانه از ایران اسلامی دفاع کرد و لحظه های نابی را در تاریخ این سرزمین ثبت نمود و امروز نیز در عرصه ای دیگر و این بار در میدان های فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته بسیج یادآور ایثارهای بسیجیان/ نقش مهم بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی

هفته بسیج یادآور ایثارهای بسیجیان/ نقش مهم بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی