مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 06:302020-11-21بين الملل

توییتر: بایدن در 20 ژانویه حساب کاربری مخصوص رییس جمهوری آمریکا را دریافت می کند


توییتر اعلام کرد، حتی اگر دونالد ترامپ تا پیش از 20 ژانویه 2021 شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری سه نوامبر را نپذیرد، جو بایدن، رییس جمهور منتخب آمریکا به محض برگزاری مراسم تحلیفش در کاخ سفید حساب کاربری مخصوص رییس جمهور آمریکا (@POTUS) را دریافت خواهد کرد.

- توییتر اعلام کرد، حتی اگر دونالد ترامپ تا پیش از 20 ژانویه 2021 شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری سه نوامبر را نپذیرد، جو بایدن، رییس جمهور منتخب آمریکا به محض برگزاری مراسم تحلیفش در کاخ سفید حساب کاربری مخصوص رییس جمهور آمریکا (@POTUS) را دریافت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، یکی از سخنگویان کمپانی توییتر تایید کرد، این غول تکنولوژی آماده می شود تا در تاریخ بیستم ژانویه سال 2021 میلادی از انتقال حساب های سازمانی کاخ سفید در توییتر که شامل (@whitehouse)، (@VP)، (@FLOTUS) و تعدادی دیگر از حساب های رسمی است، حمایت کند.

این روند با رای زنی با دفتر ملی بایگانی و مدارک آمریکا انجام می شود.

توییتر همچنین تایید کرد که کارمندان این کمپانی در ماه های آتی با نمایندگان تیم انتقال جو بایدن، رییس جمهور منتخب و کامالا هریس، معاونش ملاقات خواهند کرد تا چگونگی برنامه دولت جدید آمریکا برای استفاده از حساب های مربوط به دولتش را بررسی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توییتر: بایدن در 20 ژانویه حساب کاربری مخصوص رییس جمهوری آمریکا را دریافت می کند

توییتر: بایدن در 20 ژانویه حساب کاربری مخصوص رییس جمهوری آمریکا را دریافت می کند