مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 06:402020-11-21سياسي

دریادار خانزادی: ناو اطلاعاتی «شیراز» تا سال آینده به ناوگان نداجا ملحق می شود


فرمانده نیروی دریایی ارتش از پیشرفت مراحل ساخت ناو اطلاعاتی شیراز خبر داد و گفت: این شناور که از ویژگی های خاصی برخودار است تا سال آینده به ناوگان نداجا ملحق خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی در گفت وگویی، درباره ساخت شناور اطلاعاتی شیراز اظهار داشت: این شناور جدید دارای ویژگی های خاصی است که کار ساخت سازه آن به اتمام رسیده و هم اکنون در حال تجهیز سامانه های آن هستیم و برای سال آینده پیش بینی کرده ایم تا این شناور جدید را به ناوگان نیروی دریایی ملحق کنیم.

فرمانده نداجا همچنین در خصوص مقدمات ساخت شناورهای تریماران گفت: ساخت این شناور که بیش از سه هزار تن وزن دارد و از قابلیت های تهاجمی خوبی برخوردار است در دستور کار نیروی دریایی قرار گرفته و طراحی های مفهومی و جزیی آن نیز انجام شده است و ان شاءالله برنامه ساخت آن به طور جدی در سال های آینده آغاز می شود.

دریادار خانزادی با اشاره به توانمندی کارکنان با تجربه و جوان نیروی دریایی عنوان کرد: امروز نیروی دریایی به سطحی از توانمندی رسیده که قادر است بسیاری از نیازهای خود را در داخل و توسط متخصصان جوان و کاردان تأمین کند و این روحیه خوداتکایی و اعتماد به نفس در تمامی بخش های نیروی دریایی تسرّی یافته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار خانزادی: ناو اطلاعاتی «شیراز» تا سال آینده به ناوگان نداجا ملحق می شود

دریادار خانزادی: ناو اطلاعاتی «شیراز» تا سال آینده به ناوگان نداجا ملحق می شود