مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 08:002020-11-21اجتماعي

پلاک های 18 و 28 فقط در مسیر همدان- بهار مجاز به تردد هستند


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: پلاک های 18 و 28 فقط در مسیر همدان- بهار به صورت یکپارچه دیده شده به طوریکه پلاک های 28 شهرستان بهار می توانند به همدان تردد داشته باشند و تردد پلاک های 18 به شهرستان بهار بلامانع است.

- سرهنگ علی فکری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ورود پلاک های دیگر شهرستان های استان(پلاک های 28) به داخل شهر همدان ممنوع بوده و پلاک های 18 نیز امکان تردد به شهرستان های استان را نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه پلاک های تهران و دیگر استان ها که در همدان ساکن هستند، به وسیله دوربین کنترل و جریمه می شوند، مطرح کرد: خودروهای شخصی که در شهرک های صنعتی همدان مشغول به کار هستند، اگر پلاک همدان داشته باشند می توانند تردد کنند.

فکری درباره اجرای محدودیت ها در مبادی ورودی همدان هم مطرح کرد: در سه مبدأ ورودی سه راهی فرهنگیان، بلوار سیدجمال الدین اسدآبادی و تقاطع بابک(ورودی از ملایر) محدودیت ها اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه ممنوعیت های تردد به صورت 24 ساعته است، اظهار کرد: بیش از 100 دوربین ترددهای داخل شهر را کنترل می کند و محدودیت ترددها تا پایان اعلام طرح که منوط به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا است، اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلاک های 18 و 28 فقط در مسیر همدان- بهار مجاز به تردد هستند

پلاک های 18 و 28 فقط در مسیر همدان- بهار مجاز به تردد هستند