مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 08:552020-11-21سياسي

همرکاب با مردم در جزیره قشم با رعایت پروتکل های بهداشتی


محقق حوزه مردم شناسی و باستان شناسی، با دوچرخه به روستاها و مناطق مختلف قشم سفر کرده و با رعایت فاصله اجتماعی به ثبت و ضبط فرهنگ بومی این منطقه می پردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا حسن زاده رییس پژوهشکده مردم شناسی گفت: در تداوم برنامه های مردم شناسی این پژوهشکده که حاصل آن در سال های گذشته انجام مطالعات و پژوهش های میدانی و تولید چند کتاب بوده، عبدالرضا دشتی زاده از محققان حوزه مردم شناسی و باستان شناسی با دوچرخه به روستاها و مناطق مختلف قشم سفر کرده و در برنامه ای با عنوان همرکاب با مردم در جزیره قشم به مشاهده ابعاد گوناگون فرهنگ مردم و ثبت و ضبط زندگی آنان پرداخته است.

حسن زاده با اشاره به این نکته که از دشتی زاده چند کتاب در بررسی ابعاد مردم شناختی فرهنگ مردم قشم منتشر شده خاطرنشان کرد: حاصل این پژوهش نیز انتشار کتابی با نام همرکاب با مردم در جزیره قشم خواهد بود.

عبدالرضا دشتی زاده سرپرست و مجری این طرح نیز در ارتباط با روند شکل گیری آن با اشاره به اهمیت دوچرخه به عنوان وسیله ای که نماد سادگی و سنت است گفت: در ادبیات و سینمای جهان دوچرخه دارای جایگاه بسیار بالایی است و فیلم هایی همچون آثار ویتوریو دسیکا که داستان ماجرای یک کودک فقیر آفریقایی با نام رؤیای مانوئل را به تصویر می کشد، خاطرات دوچرخه و… این جایگاه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همرکاب با مردم در جزیره قشم با رعایت پروتکل های بهداشتی

همرکاب با مردم در جزیره قشم با رعایت پروتکل های بهداشتی