مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 10:402020-11-21اجتماعي

پایتخت برای بارش برف و باران آماده است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ناهید خداکرمی رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران، درباره بارش باران در پایتخت و آمادگی مدیریت شهری اظهار داشت: - رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران با اشاره به آمادگی کامل مدیریت شهری در صورت وقوع شدید بارش برف و باران در پایتخت گفت: مشارکت شهروندان در پاکسازی معابر ضرورت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، ناهید خداکرمی رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران، درباره بارش باران در پایتخت و آمادگی مدیریت شهری اظهار داشت: کارنامه مدیریت شهری طی سه سال گذشته نشان می دهد آینده نگری در برنامه های اجرایی شهرداری پایتخت دیده شده است.

وی گفت: علیرغم بارندگی ها در سال گذشته و آغاز آن در سال جاری آب گرفتگی و مشکلات عبور و مرور و سد معبر بسیار اندک بوده و یا وجود نداشته است.

خداکرمی از آمادگی 100 درصدی مدیریت شهری جهت مقابله با مشکلات ناشی از بارش های شدید برف و باران گفت: اعضا شورا نظارت های لازم در همه مناطق پایتخت در این زمینه دارند و برای روز های برفی نیز پایتخت آماده است.

رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت: بارش های شدید برف ممکن است تبعاتی به همراه داشته باشد که همه باید نسبت به آن مسؤولیت پذیر باشیم به عنوان مثال پاکسازی معابر کوچک جلوی منازل و یا مغازه ها از جمله اقدامات مشارکتی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایتخت برای بارش برف و باران آماده است؟

پایتخت برای بارش برف و باران آماده است؟