مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 14:502020-11-21سياسي

حفظ و ماندگاری سرمایه های انسانی یک مسئله مهم است


حفظ و ماندگاری سرمایه های انسانی یک مسئله مهم در دستگاه های اداری و اجرایی است که این موضوع از اهمیت خاص و ویژه ای در استان سیستان و بلوچستان برخوردار است.

- ایرانشهر - فرماندار ایرانشهر گفت: حفظ و ماندگاری سرمایه های انسانی یک مسئله مهم در دستگاه های اداری و اجرایی است که این موضوع از اهمیت خاص و ویژه ای در استان سیستان و بلوچستان برخوردار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوذر کوثری عصر امروز در مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر که در فرمانداری ایرانشهر برگزار شد، اظهار داشت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان یکی از مهمترین و کارآمدترین دستگاه های اجرایی است که در دو حوزه تأثیر گذار آموزش و خدمات به مردم فعالیت می کند.

وی افزود: حوزه کاری دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با سلامت و بهداشت مردم به صورت مستقیم مرتبط است و این نشان از اهمیت خاص جایگاه آن و شهرستان ایرانشهر در جنوب استان سیستان و بلوچستان دارد.

فرماندار ایرانشهر ادامه داد: اگر هر دستگاه و سازمانی در چارچوب وظایف ذاتی خود عمل کند قطعاً در رسیدن به شرح وظایفش و ارائه خدمات موفق خواهد شد و وظیفه امروز آحاد مردم همکاری با آنها است تا از آسیب و ضربه احتمالی به دستگاه های خدمت رسان جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ و ماندگاری سرمایه های انسانی یک مسئله مهم است

حفظ و ماندگاری سرمایه های انسانی یک مسئله مهم است