مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 00:002020-11-21سياسي

انتقاد افشین علا از توهین یک روزنامه به میرحسین موسوی


افشین علا خطاب به مدیرمسئول روزنامه تهران تایمز نوشت: «شما کسی را که مظهر فساد، قلدری، جنایت، چپاول و وقاحت در جهان معاصر است، به کسی تشبیه کرده اید که تا سال 68 یار محبوب امام راحل و تا سال 88 مشاور مورد احترام رهبر فرزانه ی انقلاب اسلامی بوده است.

- افشین علا خطاب به مدیرمسئول روزنامه تهران تایمز نوشت: شما کسی را که مظهر فساد، قلدری، جنایت، چپاول و وقاحت در جهان معاصر است، به کسی تشبیه کرده اید که تا سال 68 یار محبوب امام راحل و تا سال 88 مشاور مورد احترام رهبر فرزانه ی انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ افشین علا، شاعر و نویسنده، با انتشار یادداشتی در کانال تلگرامی خود به اقدام توهین آمیز روزنامه تهران تایمز که تصویر میرحسین موسوی را در کنار دونالد ترامپ قرار داده، واکنش نشان داد و از آن انتقاد کرد.

متن یادداشت علا در پی می آید: به نام خدا مدیر مسئول محترم روزنامه تهران تایمز با سلام تصویر موهنی که در آن دو نیمه از دو چهره را در قالب یک صورت، آن هم در صفحه ی اول روزنامه تان درج کردید، مایه ی بهت، اندوه و خشم بسیاری از اقشار ملت ایران و علاقه مندان نظام و انقلاب اسلامی شد.

شاید انگیزه ی شما در این اقدام، اثبات شباهت ادعای دو نامزد ریاست جمهوری در ایران 88 و آمریکای 2020 باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد افشین علا از توهین یک روزنامه به میرحسین موسوی

انتقاد افشین علا از توهین یک روزنامه به میرحسین موسوی