مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 04:552020-11-22پزشكي

داوطلبان هلال احمر یاریگر کادر درمان می شوند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: برای کمک به علوم پزشکی در دوران شیوع کرونا در استان فراخوانی برای داوطلبان علاقه مند به کار خیر داده شد و مردم خیرخواه کردستان هم استقابل خوبی داشتند.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: برای کمک به علوم پزشکی در دوران شیوع کرونا در استان فراخوانی برای داوطلبان علاقه مند به کار خیر داده شد و مردم خیرخواه کردستان هم استقابل خوبی داشتند.

پیام جلالی در بازدید از خبرگزاری ایسنا اظهار کرد: با توجه به شدت شیوع کرونا در پیک جدید نسبت به پیک های قبلی و افزایش تعداد بستری ها، با کمبود تخت آی سی یو و تخت عادی در استان مواجه هستیم و این پیامدهای مختلفی از جمله کادر درمان خسته به دنبال دارد که در دو بخش تخصصی و درمانی، شامل پزشک و پرستار و بخش پشتیبانی، شامل نیروهای خدماتی که همه مستهلک شده اند قابل تامل است.

وی افزود: برای کمک به علوم پزشکی و رفع این معضلات، در استان فراخوانی برای داوطلبان علاقه مند به کار خیر داده شد و مردم خیرخواه کردستان هم استقابل خوبی داشتند؛ در پارت اول 50 نفر در سطح شهر سنندج شامل امدادگر و داوطلب و جوانان تیم بندی و به دانشگاه علوم پزشکی معرفی شدند و اکنون مشغول ارائه خدمت در بیمارستان های استان به مدت یک هفته هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان هلال احمر یاریگر کادر درمان می شوند

داوطلبان هلال احمر یاریگر کادر درمان می شوند