مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 05:452020-11-22سياسي

نشست معین های اقتصادی استان کرمان در تهران برگزار می شود


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست معین های اقتصادی استان کرمان در تهران در آینده ای نزدیک خبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست مشترک با استاندار جدید کرمان ضمن گلایه از نحوه انتخاب استاندار کرمان توسط وزارت کشور گفت: انتظار ما از وزیر کشور به عنوان یکی از وزرای مطرح و مؤثر دولت این بود در زمینه تعیین استاندار کرمان به عنوان یکی از استان های مطرح کشور بدون هماهنگی با نمایندگان اقدام نکند.

وی افزود: این اقدام از نظر ما به هیچ عنوان قابل قبول نیست و طبیعتاً این موضوع از طریق مجمع نمایندگان با وزارت کشور پیگیری می شود.

پورابراهیمی با اشاره به همکاری با استاندار کرمان تاکید کرد: موضوعات مربوط به مشکلات و مسائل استان کرمان را در قالب همکاری مشترک در دستور کار قرار خواهیم داد تا مشکلات مردم بر طرف شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط کرمان و گستردگی و حجم گسترده کارها در این استان از استاندار کرمان درخواست کردیم تا در ماه های پایانی سال در راستای رفع مشکلات مردم اقدامات جهادی و انقلابی را در دستور ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست معین های اقتصادی استان کرمان در تهران برگزار می شود

نشست معین های اقتصادی استان کرمان در تهران برگزار می شود