مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 07:202020-11-22اقتصادي

افزایش دوباره قیمت لبنیات در یک هفته


حال به سراغ مسئولان ذی ربط می رویم تا از آخرین جزییات افزایش قیمت لبنیات و تاثیر آن در سبد مصرفی خانوار و همچنین علل تفاوت قیمت بطری شیر در برندهای مختلف با خبر شویم: عرضه شیر بطری با نرخ های متفاوت تحت اسم های عجیب و غریب علی احسان ظفری مدیر عامل اتحادیه تعاونی های لبنی با اشاره به دلایل گرانی قیمت لبنیات در بازار اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت نهاده های دامی، شیرخام، حمل و نقل و سایر مواد اولیه قیمت محصولات لبنی به ناچار 25 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به تاثیرات سو افزایش قیمت لبنیات در بازار افزود: هرچه قدر قیمت لبنیات افزایش یابد، تقاضا برای خرید در بازار کاهش می یابد که این امر آسیب جدی به صنعت وارد می کند.

ظفری ادامه داد: گرچه با افزایش هزینه های تولید، دولت نمی تواند به دنبال مهار قیمت ها باشد، اما برای قشر آسیب پذیر سه قلم کالا نظیر شیر، ماست و پنیر را با قیمت مناسب در تمامی فروشگاه ها باید عرضه شود تا اقشار ضعیف از جامعه لبنیات دور نشوند.

مدیر عامل اتحادیه تعاونی های لبنی با اشاره به علت اختلاف قیمت شیربطری در برندهای مختلف بیان کرد: عرضه شیر بطری با نرخ های متفاوت تحت اسم های عجیب و غریب تخلف محسوب می شود، به همین خاطر انتظار داریم کارخانه های لبنی کمی به خود آیند چرا که خانوارها توان این قیمت ها را ندارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دوباره قیمت لبنیات در یک هفته

افزایش دوباره قیمت لبنیات در یک هفته