مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 08:552020-11-22سياسي

قدرت خرید مردم روز به روز پایین می آید


نماینده مردم سراب در مجلس خطاب به رییس جمهور گفت: روز به روز قدرت خرید مردم به شدت پایین می آید و گرانی های لحظه ای بیداد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، یوسف داودی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه، دوم آذرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با بیان اینکه کمتر از 9 ماه از عمر خدمت دولت دوازدهم باقی است، گفت: ما نمایندگان مردم قدرشناس تلاش ها و منتقد کاستی ها و تخلفات هستیم.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به خاطر اجرای طرح انتقال آب رودخانه ای به دریاچه ارومیه که نجات مقطعی دریاچه ارومیه را به همراه داشت و در زندگی مردم روستای آذربایجان شرقی و غربی و کردستان تأثیر مثبت داشت تشکر می کنیم.

وی در ادامه خطاب به رییس جمهور افزود: روز به روز قدرت خرید مردم به شدت پایین می آید و گرانی های لحظه ای بیداد می کند، لذا ما نمایندگان از شما می خواهیم به معیشت مردم کمک کرده و قاطعانه جلوی گرانی های افسارگسیخته را بگیرید و ما نمایندگان مردم نیز آماده هر نوع همراهی و همگامی برای باز کردن گره های معیشتی مردم هستیم.

داودی ضمن تشکر از رییس جمهور که در سفر به استان آذربایجان شرقی دستور آغاز عملیات اجرایی پروژه تولیدی در سراب را صادر کرد، اظهار داشت: قویا درخواست تسریع در تکمیل اجرای این پروژه مهم و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت خرید مردم روز به روز پایین می آید

قدرت خرید مردم روز به روز پایین می آید