مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 11:202020-11-22اجتماعي

گوشی «آیفون» برخی معلمان دردسرساز شد


موضوع جدیدی که این روزها یکی دیگر از محدودیت های آموزش مجازی برشمرده می شود، گوشی آیفون عده ای از معلمان است؛ این دبیران به علت اینکه قادر به نصب برنامه شاد بر روی گوشی خود نیستند بنابراین به صورت خودکار کلاس مجازی را در نرم افزارهای خارجی برگزار می کنند.

- ایسنا/قزوین موضوع جدیدی که این روزها یکی دیگر از محدودیت های آموزش مجازی برشمرده می شود، گوشی آیفون عده ای از معلمان است؛ این دبیران به علت اینکه قادر به نصب برنامه شاد بر روی گوشی خود نیستند بنابراین به صورت خودکار کلاس مجازی را در نرم افزارهای خارجی برگزار می کنند.

در روزهای نخست شیوع کرونا، شوک عجیبی به موضوع آموزش دانش آموزان وارد شد و متولیان آموزش کشور پس از کلی اما و اگر و جلسه، از شبکه ای آموزشی به نام شاد رونمایی کردند، شبکه ای که به جای تسهیلگری امر آموزش، اولیا و دانش آموزان را روز به روز با موانع جدیدتری روبه رو کرد.

برنامه شاد ارتقا پیدا کرد، اینترنت آن رایگان شد اما همچنان دانش آموزان ناراضی هستند چراکه با احتساب چشم پوشی بر تمام باگ های موجود در برنامه شاد، هر روز مسئولان مدارس پنجره جدیدی از مصائب آموزشی را به روی دانش آموزان باز می کنند.

علی رغم اضافه شدن امکانات جدید به شبکه آموزشی شاد و رفع برخی مشکلات نرم افزاری، مواردی همچون کندی شاد و متوقف شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشی «آیفون» برخی معلمان دردسرساز شد

گوشی «آیفون» برخی معلمان دردسرساز شد