مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 18:502020-11-22سياسي

بسیج در همه صحنه ها حضور فعالانه دارد


مسؤول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: بسیج در همه صحنه ها به هنگام عمل می کند و برای رفع مشکلات حضور فعالانه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، حجت الاسلام عیسی سلیمانی عصر امروز در مراسم تجلیل از جمعی از پیشکسوتان بسیجی به مناسبت هفته بسیج در سپاه ناحیه شاهرود با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: قلب بسیجی واقعی سرشار و مالامال از ایمان و اهل اقدام با پیوست عمل صالح است و بسیج به هنگام عمل می کند و در مشکلات حضور فعالانه دارد.

وی با بیان اینکه سپاه با همت و اقتدار و جایگاهش در مسیر انقلاب، اگر به بسیج وصل نبود، هیچ بود، ادامه داد: وصل بودن به اقیانوس بیکران بسیج و خیل عظیم مردم سبب عظمت و اقتدار سپاه شده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود بیان کرد: به فرموده رهبر انقلاب جز معاندین و محاربین به نظام، همه بسیجی هستند و اقتدار و جایگاه بسیج و سپاه از این نیروی عظیم مردمی است.

سلیمانی افزود: امام راحل با مدیریت، کیاست و سیاست خود تدبیر حکیمانه ای داشتند و شجره طیبه بسیج را آماده کردند تا حفظ، بقا و تداوم نظام در گرو بسیج باشد و در دفاع مقدس و فتنه های گوناگون و مشکلات، بسیج است که در نهایت گره را باز می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج در همه صحنه ها حضور فعالانه دارد

بسیج در همه صحنه ها حضور فعالانه دارد