مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 04:352020-11-23سياسي

مهاجرت و حاشیه نشینی سمیرمی ها به دلیل کم آبی


نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: سدهایی که باید روی رودخانه مارگون زده شود عملیاتی نشده است، مطالعات سد دهان و سد شهید انجام شده و سد تنگاب را هم داریم اما اقدام عملیاتی رو آن انجام نشده و بسیاری از درخت های شهرستان سمیرم در این سال های اخیر .

- اصغر سلیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، درخصوص وضعیت آب استان اصفهان اظهار داشت: بحث آب مشکل اساسی است که بسیاری از مناطق کشور را درگیر کرده است و حوزه استان اصفهان نیز با توجه به اینکه زاینده رود یکی از رودهای مهم استان است که جنبه بین المللی هم دارد و بسیاری از گردشگران از آن استفاده می کنند، دچار مشکل شده است.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان شیخ بهایی این مسیر ادامه داشته و گردشگران و مسافران از این جاذبه گردشگری و کشاورزان نیز از آن استفاده می کردند؛ امروز نیز بسیاری از کشاورزان منتظر بودند که همیشه این رود جاری باشد و از آن استفاده کنند.

وی درخصوص وضعیت آب شهرستان سمیرم نیز تصریح کرد: شهرستان ما جزء سرشاخه های کارون است و از نظر منابع آبی، وضعیت خوبی داریم ولی با توجه به خشکسالی ها و تغییر اقلیم از برف به باران که داشتیم، بارش ها از حوزه ما خارج شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجرت و حاشیه نشینی سمیرمی ها به دلیل کم آبی

مهاجرت و حاشیه نشینی سمیرمی ها به دلیل کم آبی