مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 06:352020-11-23فرهنگي

وقتی «اوزاوا» آواز ایرانی را انتخاب کرد!/ تجربه جدید بامداد افشار


یکی از آهنگسازان شناخته شده کشورمان به تازگی با همراهی گروه هنری «اتاق» پروژه مشترکی را با یکی از هنرمندان هنرهای تجسمی کشور ژاپن را در قالب نمایشگاهی چند منظوره پیش روی مخاطبان قرار داد.

- یکی از آهنگسازان شناخته شده کشورمان به تازگی با همراهی گروه هنری اتاق پروژه مشترکی را با یکی از هنرمندان هنرهای تجسمی کشور ژاپن را در قالب نمایشگاهی چند منظوره پیش روی مخاطبان قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این روزها نمایشگاهی در ژاپن در حالِ برگزاری است که در آن تسویوشی اوزاوا -هنرمند تجمسی اهل ژاپن- با همکاری بامداد افشار آهنگساز ایرانی و گروه اتاق ، داستان شوجی ترایاما، شاعر، نمایشنامه نویس و سینماگر برجسته ژاپنی را روایت می کند.

اوزاوا را می توان در حالِ حاضر یکی از مهم ترین هنرمندانِ کشور ژاپن دانست که نمایشگاه های متعددی در سراسرِ جهان برگزار کرده است؛ او در آخرین مجموعه اش با عنوان بازگشتِ … که هم اکنون در حالِ برگزاری است؛ داستان چند شخصیت شناخته شده تاریخی را در بستری متفاوت با واقعیت و با ترکیبی از نقاشی، ویدئو و موسیقی روایت می کند.

روایت جالب آقای آهنگساز از حضور در یک پروژه بین المللی بامداد افشار آهنگساز و نوازنده شناخته شده موسیقی کشورمان درباره این رویداد به خبرنگار مهر توضیح داد: این یک پروژه سفارشی است که از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی «اوزاوا» آواز ایرانی را انتخاب کرد!/ تجربه جدید بامداد افشار

وقتی «اوزاوا» آواز ایرانی را انتخاب کرد!/ تجربه جدید بامداد افشار