مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 09:002020-11-23فرهنگي

در این جشنواره حرف تان را بدون سانسور بزنید!


جشنواره عکس و فیلم کوتاه «شهر آماده» به دبیری سیف الله صمدیان و با تمرکز بر بحران های سال های اخیر و تاسیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران برگزار می شود.

- تشریح برنامه های جشنواره عکس و فیلم کوتاه "شهر آماده" در این جشنواره حرف تان را بدون سانسور بزنید! جشنواره عکس و فیلم کوتاه شهر آماده به دبیری سیف الله صمدیان و با تمرکز بر بحران های سال های اخیر و تاسیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،سیف الله صمدیان در نشست خبری این جشنواره که صبح دوشنبه 3 آذرماه با حضور محمدی مشاور شهردار تهران و رضا کرمی محمدی رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران به صورت آنلاین برگزار شد، بیان کرد: حضورم در این جشنواره بخاطر حضور 40 سال گذشته ام در حوزه عکس، فیلم و دیدن اتفاقات تلخ و شیرینی بوده است و اینکه بیش از 18 سال درگیر برگزاری جشن تصویر سال هستم.

او خاطرنشان کرد: ما فکر کردیم در این جشنواره زیباتر و اصولی تر این است که به موجودیت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران که هم زمان با زلزله بم راه اندازی شد، بپردازیم.

اگرچه در این چند سال با بحران های زیادی روبرو بودیم بنابراین اگر زودتر این سازمان تاسیس شده بود، شاهد اتفاق های بهتری بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در این جشنواره حرف تان را بدون سانسور بزنید!

در این جشنواره حرف تان را بدون سانسور بزنید!