مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 11:352020-11-23سياسي

ارائه خدمات داده محور به کسب و کارهای استارت آپی


دبیر شورای راهبردی تهران هوشمند از برنامه ریزی برای توسعه همکاری و ارائه خدمات داده محور به کسب و کارهای نوآور و دانش بنیان و استارت آپ ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران، محمد فرجود با اشاره به برنامه های تهران هوشمند در راستای ارائه خدمات آنلاین شهرداری به کسب وکارها و شهروندان گفت: سال گذشته بیشتر روی برنامه تهران هوشمند متمرکز بودیم که خوشبختانه این برنامه در کنگره جهانی شهر هوشمند به عنوان یکی از 6 برنامه برتر انتخاب شد.

همچنین توسعه سامانه تهران من نیز یکی از مهمترین برنامه های کاری ما بوده است.

این سامانه به عنوان درگاه واحد و محور اصلی خدمات غیرحضوری و شهروندی توسعه می یابد و تا کنون بیش از 30 سرویس در آن ارائه شده است.

وی با اشاره به خدمات تهران من مثل سرویس های خودرویی و ترافیکی، پارک حاشیه ای، عوارض، خلافی، قبوض و سایر خدمات شهری که کاربران و استفاده کنندگان زیادی دارد، درباره خدمات مربوط به شهرسازی و بارکدهای یکپارچه تاکسی های شهری گفت: مردم با ورود به سامانه تهران من به نشانی my.

tehran.

ir می توانند در کارتابل شهروندی خود آخرین وضعیت پرونده ملک خود را مشاهده کرده و بسیاری از مدارک را بدون مراجعه حضوری به شهرداری یا دفاتر خدمات الکترونیک از خانه مشاهده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات داده محور به کسب و کارهای استارت آپی

ارائه خدمات داده محور به کسب و کارهای استارت آپی