مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 13:052020-11-23بين الملل

علی الاسدی: رژیم های عربی در نابودی، از اسراییل سبقت می گیرند


رییس شورای سیاسی نُجَباء در واکنش به دیدار ولیعهد سعودی با نتانیاهو، گفت: حاکمان عربی برای بقا تلاش می کنند، اما در حال رقم زدن زوال خود پیش از نابودی رژیم صهیونیستی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی نجباء، شیخ علی الاسدی رییس شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی نجباء در واکنش به دیدار میان محمد بن سلمان ولیعهد سعودی و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: این واقعیت بدون روتوش عربستان است.

بر اساس این گزارش، وی با اشاره به اینکه خیانت و مزدوری پیکر امت را تضعیف کرده است، تأکید کرد: اما آل سعود این واقعیت را با دروغ و ترویج طایفه گری پنهان می سازد و به واسطه ادعای ایجاد همزیستی و صلح در منطقه، در جهت سرپوش نهادن بر آن است.

وی در ادامه تصریح کرد: سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به سرزمین حرمین شریفین نشانگر نقطه عطفی در میزان پسرفت حاکمان عربی است که برای بقای خود تلاش می کنند، ولی متوجه نیستند که در حال رقم زدن زوال خود، پیش از نابودی رژیم صهیونیستی هستند.

رییس شورای سیاسی نُجَباء در پایان به حاکمان عرب یادآوری کرد که روزهای پیش رو حامل تحولاتی خواهد بود که در محاسبات آنان نمی گنجد.

گفتنی است، یک رسانه صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم روز گذشته در سفر به عربستان سعودی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی الاسدی: رژیم های عربی در نابودی، از اسراییل سبقت می گیرند

علی الاسدی: رژیم های عربی در نابودی، از اسراییل سبقت می گیرند