مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 04:452020-11-24اقتصادي

مطالعه باید به یک رفتار خانوادگی بدل شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان با بیان اینکه باید کتاب در سبد اقتصادی خانواده برای کودکان تعریف شود، گفت: مطالعه باید به یک رفتار خانوادگی بدل شود به طوریکه رفتن به کتابخانه و یا کتابفروشی یکی از اموری باشد که خانواده ها برای آن مانند خرید کردن برنامه ریزی می کنند.

- ایسنا/همدان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان با بیان اینکه باید کتاب در سبد اقتصادی خانواده برای کودکان تعریف شود، گفت: مطالعه باید به یک رفتار خانوادگی بدل شود به طوریکه رفتن به کتابخانه و یا کتابفروشی یکی از اموری باشد که خانواده ها برای آن مانند خرید کردن برنامه ریزی می کنند.

عاطفه زارعی در گفت وگو با ایسنا، ادامه داد: داشتن کتابخانه شخصی در خانه ها به ویژه برای کودکان بسیار مهم بوده و ممکن است برای کتاب های درسی کتابخانه شخصی وجود داشته باشد اما مهم وجود کتاب هایی است که به ایجاد آگاهی در افراد منجر می شود و به داشتن سیر مطالعاتی کمک می کند.

وی افزود: لازم است عضویت خانوادگی در کتابخانه های عمومی انجام شود و یا حداقل یکی از اعضای خانواده عضو باشد که بتواند نیازهای خانواده را برطرف کند و در مراجعه به کتابخانه برای همه اعضاء کتاب به امانت بگیرد البته خانواده ها اقلام غیرضرور بسیاری تهیه می کنند که به جای آن می شود کتاب را جایگزین کرد در حالیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعه باید به یک رفتار خانوادگی بدل شود

مطالعه باید به یک رفتار خانوادگی بدل شود