مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 05:102020-11-24سياسي

تسهیلات ویژه پلیس برای ترخیص موتورسیکلت های توقیفی و رسوبی


رییس پلیس راهور استان با اشاره به تسهیلات ویژه پلیس برای ترخیص موتورسیکلت های توقیفی و رسوبی، گفت: موتورسیکلت های توقیفی از سال 98 به قبل از تاریخ 18 آبانماه سال جاری و به مدت دوماه با تسهیلات بسیار ویژه ترخیص می شوند.

- ایسنا/هرمزگان رییس پلیس راهور استان با اشاره به تسهیلات ویژه پلیس برای ترخیص موتورسیکلت های توقیفی و رسوبی، گفت: موتورسیکلت های توقیفی از سال 98 به قبل از تاریخ 18 آبانماه سال جاری و به مدت دوماه با تسهیلات بسیار ویژه ترخیص می شوند.

سرهنگ مجید صالح پور صبح امروز(چهارم آذرماه) در نشست خبری بیان کرد: در راستای دستور العمل های سازمانی وتأکیدات مقام معظم رهبری نسبت به ترخیص موتور سیکلت های رسوبی اقدامات لازم و تسهیلات ویژه ای صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه موتور سیکلت های رسوبی موتور سیکلت هایی هستند که از سال 1398به قبل توقیف شده اند ،بیان داشت: زمان اجرای طرح از 18 آبان ماه به مدت دو ماه است.

سرهنگ صالح پور بیان کرد: نحوه ترخیص موتور سیکلت های رسوبی به این شکل است که اول درخواست ثبت ترخیص موتور سیکلت از طریق مراجعه مستقیم به پلیس10+و یا با نصب برنامه همراه پلیس من در تلفن همراه ودر صورت لزوم مراجعه به یگان توقیف کننده و یا اجراییات پلیس راهور انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات ویژه پلیس برای ترخیص موتورسیکلت های توقیفی و رسوبی

تسهیلات ویژه پلیس برای ترخیص موتورسیکلت های توقیفی و رسوبی