مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 05:152020-11-24بين الملل

دادگاه سارکوزی به تعویق افتاد


در حالی که قرار بود رییس جمهوری اسبق فرانسه، دیروز دوشنبه در رابطه با پرونده اتهام «فساد مالی» محاکمه شود، برگزاری این دادگاه به دلیل رسیدگی به وضعیت پزشکی یکی از متهمین به تعویق افتاد.

- در حالی که قرار بود رییس جمهوری اسبق فرانسه، دیروز دوشنبه در رابطه با پرونده اتهام فساد مالی محاکمه شود، برگزاری این دادگاه به دلیل رسیدگی به وضعیت پزشکی یکی از متهمین به تعویق افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، دادگاه رسیدگی به جرایم نیکلا سارکوزی، رییس جمهورس اسبق فرانسه، دو ساعت بعد از آغاز متوقف و سپس به تعویق افتاد.

بر اساس این گزارش، با وجود این که دو ساعت از شروع جلسه دادگاه گذشته بود، به دنبال موافقت با رسیدگی به وضعیت درمانی یکی از متهمان، محاکمه سارکوزی موقتاً به حال تعلیق در آمد.

دادگاه دیروز برای رسیدگی به اتهام فساد و اعمال نفوذ غیر قانونی نیکلا سارکوزی، رییس جمهوری اسبق فرانسه، برگزار شده بود.

وی در این پرونده متهم است که در سال 2014، با اعمال نفوذ سبب شده یک قاضی عالی رتبه در موناکو ترفیع بگیرد، و این قاضی در عوض، اطلاعات درز کرده درباره فساد مالی وی را مخفی کرده است.

سارکوزی علاوه بر فساد مالی متهم است که در سال 2014 با توسل به راه های غیرقانونی، از مقام قضایی که در جریان تحقیقات پرونده او بود اطلاعات محر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه سارکوزی به تعویق افتاد

دادگاه سارکوزی به تعویق افتاد