مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 08:102020-11-24سياسي

طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در اهواز اجرا شد


اجرای طرح غربالگری، شناسایی بیماران کرونایی با عنوان شهید حاج قاسم سلیمانی از امروز در منطقه غرب و منبع آب اهواز اجرایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، جمال عالمی نیسی فرماندار شهرستان اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح شهید حاج رصد خواهند شد.

فرماندار شهرستان اهواز گفت: این طرح امروز نیز در دو نقطه غرب و منبع آب شروع شده و امیدواریم با استفاده از ظرفیت بسیج در دیگر مناطق نیز این طرح و عملیات را اجرایی کنیم تا کنترلی بر روی بیماری داشته باشیم.

وی با اشاره به وضعیت اعمال محدودیت های اخیر، ادامه داد: تا به امروز مردم و اصناف اهواز به خوبی موازین و دستورالعمل ها را رعایت کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

جمال عالمی نیسی تصریح کرد: محدودیت های اعمال شده همچنان ادامه دارند همچنین گشت مشترک و بازرسی ها، کنترل مبادی ورودی و خروجی و دوربین های ترافیکی بر اجرای محدودیت ها نظارت دارند.

وی بیان کرد: با ادامه همین روند قطعا وضعیت کرونا در اهواز رو به بهبودی خواهد رفت، و در حال حاضر نیز نشانه ای از بهتر شدن وضعیت قابل مشاهده است.

عالمی نیسی اذعان کرد: با بهتر شدن وضعیت این نگرانی وجود دارد که مردم مجددا از رعایت پروتکل های بهداشتی غافل شوند و اوضاع به حالت قرمز باز گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در اهواز اجرا شد

طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در اهواز اجرا شد