مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 10:102020-11-24سياسي

تبدیل «گفتگو» به «مشاجره» در خانواده ها در ایام کرونا


مشاور معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده درباره ضرورت مداخلات خانواده محور در خشونت خانگی علیه زنان اظهار کرد: معمولا مداخلات اجتماع محور باید پیش از مداخلات خانواده محور انجام شوند اما متاسفانه در کشور ما توجه کافی به مداخلات خانواده محور نمی .

- مشاور معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده درباره ضرورت مداخلات خانواده محور در خشونت خانگی علیه زنان اظهار کرد: معمولا مداخلات اجتماع محور باید پیش از مداخلات خانواده محور انجام شوند اما متاسفانه در کشور ما توجه کافی به مداخلات خانواده محور نمی شود و می توان گفت این مداخلات ضعیف واقع شده اند که می تواند دلایل قانونی و آموزشی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طیبه سیاوشی در وبینار تخصصی مداخلات تخصصی با رویکرد خانواده محور در کار با زنان تحت خشونت خانگی که در جهاد دانشگاهی واحد الزهرا برگزار شد، گفت: مداخلات خانواده فرصت حل شدن اختلافات درون خانه را ایجاد می کند، ریشه بسیاری از خشونت ها علیه زنان از بستر خانواده بلند می شود بنابراین باید اولویت ها نیز از خانواده آغاز شود.

گاهی مدیریت مسئله در خانواده هایی که محدود به زن و شوهر هستند به دست فرد خشونت دیده سپرده می شود تا خشونت گر وارد مداخلات خانواده محور شود و نتیجه بهتری بدست آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل «گفتگو» به «مشاجره» در خانواده ها در ایام کرونا

تبدیل «گفتگو» به «مشاجره» در خانواده ها در ایام کرونا