مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 11:252020-11-24اجتماعي

کمربندی نسیم شمال روز چهارشنبه افتتاح می شود


کمربندی نسیم شمال که عملیات مرمت، زیرسازی و روسازی آن از حدود یک سال پیش آغاز شده بوده بود صبح روز چهارشنبه (5 آذرماه) افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  قزوین، علی فرخزاد، معاون عمرانی استاندار قزوین، با بیان اینکه مراحل تعمیر و بهسازی جاده کمربندی نسیم شمال تقریباً به اتمام رسیده است اظهار داشت: کمربندی نسیم شمال که عملیات مرمت، زیرسازی و روسازی آن از حدود یک و نیم سال پیش آغاز شده بوده بود صبح روز چهارشنبه (5 آذرماه) افتتاح می شود و از این زمان بارگزاری ترافیکی روی این کمربندی از سر گرفته می شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر فقط کشیدن خط وسط این کمربندی و نصب میخ های زرد چشم گربه ای باقی مانده که ظرف امروز و فردا به پایان خواهد رسید.

البته در این مرحله فقط فاز اول این مسیر که 1700 متر مسافت دارد افتتاح می شود و فاز دوم کمربندی که تا تقاطع شهر اقبالیه (سلطان آباد) ادامه پیدا می کند، احتمالاً تا پایان آذرماه به بهره برداری خواهد رسید.

فرخزاد با اشاره به میزان پیشرفت بالای فاز دوم این کمربندی ادامه داد: بخش بتن ریزی فاز دوم این کمربندی انجام شده، ولی با توجه به بارندگی های اخیر آسفالت آن هنوز انجام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمربندی نسیم شمال روز چهارشنبه افتتاح می شود

کمربندی نسیم شمال روز چهارشنبه افتتاح می شود