مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 13:002020-11-24ورزشي

نغمه همدلی جهادگران بدون مرز بوشهر در روستای کپری


گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر با حضور در یکی از محرومترین روستاهای بخش گوهران شهرستان بشاگرد از استان هرمزگان، امید به زندگی را در این روستا جاری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر در راستای عمل به مسؤولیت انقلابی و اجتماعی خود در شرایط سخت اقتصادی و شیوع بیماری کرونا اردوی جهادی دو هفته ای در یکی از محرومترین روستاهای بخش گوهران شهرستان بشاگرد از استان هرمزگان به نام روستای شمسون برپا کرد.

در این اردوی دو هفته ای که در واقع پنجمین سفر گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر به منطقه بشاگرد بود اقدامات فرهنگی عمرانی و آموزشی مناسبی در سطح روستای شمسون انجام شد، که  این اقدامات موجب ایجاد روحیه نشاط و امید در میان اهالی روستا به ویژه کودکان گردید.

دو هفته حضور جهادگران چگونه گذشت؟ اقداماتی همچون ساخت هشت چشمه سرویس بهداشتی هشت باب حمام، 13 سپتیک برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی و ورزشی برای دانش آموزان، توزیع لوازم پخت نان خانگی بین اهالی و خانوارهای روستا برگزاری مسابقه طناب کشی، برگزاری مسابقه خط با عنوان من عاشق محمدم در میان دانش آموزان پاکسازی محیط روستا از زباله های تجدید ناپذیر با مشارکت دانش آموزان و توزیع کیسه زباله، توزیع گاز تک شعله و اقلام بهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نغمه همدلی جهادگران بدون مرز بوشهر در روستای کپری

نغمه همدلی جهادگران بدون مرز بوشهر در روستای کپری