مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 06:502020-11-25سياسي

طرح مالیات بر خانه های خالی مجددا اصلاح شد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح موادی از قانون مالیات های مستقیم موسوم به اخذ مالیات از خانه های خالی برای دومین بار اصلاح کردند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح موادی از قانون مالیات های مستقیم موسوم به اخذ مالیات از خانه های خالی برای دومین بار اصلاح کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) ایرادات شورای نگهبان به طرح اصلاح ماده 54 مکرر قانون مالیات های مستقیم موسم به طرح مالیات بر خانه های خالی را رفع و تصویب کردند.

بر اساس اصلاح صورت گرفته یک تبصره به شرح زیر به عنوان تبصره 3به ماده 54 مکرر قانون مالیاتهای مستقیم با اصلاحات و الحاقات بعدی الحاق شد: تبصره 3- در صورتی که مالک واحد مسکونی خود را برای فروش یا اجاره حسب مورد به ارزش اجاری موضوع ماده 54 این قانون یا میانگین قیمتهای روز منطقه موضوع ماده 64 این قانون، از طریق سامانه معاملات املاک که وزارت راه وشهرسازی ظرف حداکثر سه ماه از لازم الاجرا شدن این ماده، با استفاده از امکانات موجود، راه اندازی و اجرا می کند، عرضه نماید مشمول مالیات موضوع این ماده نمی شود.

اگر مالک بیش از دوبار از اجاره یا فروش ملک خود به قیمت های مذکور خودداری کند، واحد مذکور از زمانی که به استناد سامانه ملی املاک و اسکان کشور به عنوان خانه خالی شن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مالیات بر خانه های خالی مجددا اصلاح شد

طرح مالیات بر خانه های خالی مجددا اصلاح شد