مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 09:202020-11-25سياسي

رییس کمیته جوانان ستاد انتخاباتی روحانی برای مناظره دعوت شد


دبیر کل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برای مناظره در مورد عملکرد دولت از رییس کمیته جوانان ستاد انتخاباتی حسن روحانی دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، متین منتظمی دبیر کل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی نامه ای از محمد کبیری رییس کمیته جوانان ستاد انتخاباتی حسن روحانی برای مناظره درباره عملکرد دولت در حوزه اقتصادی، معیشتی و سیاسی دعوت کرد.

متن نامه به شرح زیر است: جناب آقای محمد کبیری رییس کمیته جوانان ستاد انتخاباتی حجت الاسلام حسن روحانی سلام علیکم تقریباً 4 سال از زمانی که شما تشویق به ترغیب احساسات جوانان این مرز و بوم برای رأی دادن به حسن روحانی می پرداختید، می گذرد.

4 سال از عمر جوانانی که می توانستند با مدیریت صحیح کشور به فکر تعالی باشند.

اما نه تنها این مهم حاصل نشد بلکه وضعیت اقتصادی کشور و معیشت مردم در منحط ترین و بدترین زمان خود به سر می برد و این آه مستضعفان و مردم و صد البته جوانان این کشور که 4 سال از عمرشان تباه شد؛ دامن شما و هم معاشان و یا همدستانتان را خواهد گرفت و البته قطعاً واقفید که منظورم از جوانان آن هایی هستند که با هزاران هزار زحمت و تلاش نتوانستند به ازدواج، کار و حتی معیشت دست یابند و به یُمن وجود دولت فخیمه! تدبیر و امید! نا امیدی را در زندگی شان یدک می کشند؛ نه آن هایی که پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیته جوانان ستاد انتخاباتی روحانی برای مناظره دعوت شد

رییس کمیته جوانان ستاد انتخاباتی روحانی برای مناظره دعوت شد