مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 09:402020-11-25اقتصادي

پرداخت غرامت هواپیمای اوکراینی؛ از بیمه تا ارزهای نفتی


پرداخت غرامت هواپیمای اوکراینی در حالی باید از سوی دولت ایران انجام شود که شرکت های بیمه به هر دلیلی امکان پرداخت آن را نداشتند و اکنون پیشنهاد پرداخت مبلغ چندین میلیون دلاری آن از محل منابع صندوق توسعه ملی مطرح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 18 دی سال 1398 بود که یک فروند هواپیمای مسافربری بویینگ 800-737 متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین بر اثر خطای انسانی مورد اصابت قرار گرفت.

این هواپیما 176 مسافر و خدمه داشت که اکثر آنها ایرانی بوده و در حال ترک تهران به مقصد کی یف بود که دچار حادثه شد و تمامی سرنشینان آن جان باختند.

از همان ابتدا موضوع پرداخت خسارت به این هواپیمای اوکراینی مورد توجه بود که به چه نحوی و از چه محلی و از سوی چه سازمان و نهادی باید پرداخت شود.

اول بحث شرکت های بیمه مطرح بود ولی در همان زمان مسئولان بیمه مرکزی به ایسنا اعلام کردند که این غرامت از سوی دولت ایران پرداخت شده و شرکت های بیمه در آن سهمی ندارند.

تاکید بیمه مرکزی بر این بود که اگر این هواپیما سقوط کرده بود آن گاه شرکت های بیمه ورود می کردند اما با توجه به اینکه شرکت های بیمه اوکراینی هواپیما را بیمه کرده بودند مسئولیت پرداخت خسارت بر عهده آنهاست که بعد از پرداخت آن را از بیمه های اتکایی خود دریافت می کنند، ولی شرایط متفاوت بوده و با توجه به این که هواپیما ساقط شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت غرامت هواپیمای اوکراینی؛ از بیمه تا ارزهای نفتی

پرداخت غرامت هواپیمای اوکراینی؛ از بیمه تا ارزهای نفتی