مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 17:552020-11-25سياسي

آزادی 11 زندانی در روز بسیج با همکاری سپاه استان ایلام


جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: با مشارکت سپاه استان، بسیج حقوق دانان توانستیم 11 زندانی جرائم غیر عمد را از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگردانیم.

- قدرت الله کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با مشارکت سپاه استان، بسیج حقوق دانان و ستاد دیه ایلام و جلب رضایت شکات و پرداخت مبلغ بیش از 100 میلیون تومان، 11 زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد شدند و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی افزود: ضمن تبریک روز بسیج و تقدیر از ارائه خدمات زندانبانی اسلامی به جامعه مددجویان و همچنین حمایت از خانواده های آنان، خواستار مساعدت های بیش از پیش کمک های مومنانه خیرین و مردم فهیم استان به منظور حمایت و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد هستیم.

  بسیج و سپاه دست یارای سنگربانان اصلاح و تربیت هستند مجید احسانی مدیرکل زندان های ایلام نیز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: همکاری و تعامل بسیجیان و سپاه امیرالمومنین(ع) استان قابل تحسین و تقدیر است و همواره در امر اعطای سبد کالا، اعزام گروه جهادی پزشکان، کمک های مومنانه، آزادی زندانیان و حمایت از خانواده های زندانیان پیشگام بوده و دست یارای سنگربانان اصلاح و تربیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 11 زندانی در روز بسیج با همکاری سپاه استان ایلام

آزادی 11 زندانی در روز بسیج با همکاری سپاه استان ایلام