مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 05:552020-11-26اجتماعي

آغاز روند کاهشی دمای خراسان رضوی از صبح فردا/ هوا «پاییزی تر» می شود


کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به آغاز روند کاهشی دما از صبح فردا، گفت: از صبح فردا روند کاهش دما از نواحی شمالی خراسان رضوی آغاز می شود به طوری که انتظار داریم برای روز شنبه در اکثر نقاط استان نسبت به امروز کاهش دما داشته باشیم.

- زهرا آهنگرزاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین نقطه خراسان رضوی قوچان با 2درجه زیر صفر و گرمترین نقطه سرخس با 15درجه بالای صفر ثبت شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین سرعت وزش باد نیز از سرخس با 43 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

  وی نوسانات دمایی مشهد طی 24 ساعت گذشته را بین یک تا 10 درجه عنوان کرد و گفت: در حال حاضر آسمان اغلب نقاط خراسان رضوی قسمتی تا نیمه ابری است که از بعد از ظهر امروز تا ساعات اولیه فردا بارش های پراکنده ای را در قسمت های مختلف استان بخصوص در نواحی شمال و شمال غربی پیش بینی می کنیم.

آهنگرزاده خاطرنشان کرد: طی امشب و فرداشب در نوحی سردسیر و کوهستانی انتظار پدیده مه را داریم اما این مه گرفتگی ها آنقدر غلیظ نیست که باعث اختلال در پروازها شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی عنوان کرد: برای امروز و فردا علاوه بر بارش های پراکنده، در ساعاتی از شبانه روز وزش باد نسبتا شدید به خصوص در نواحی شرقی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز روند کاهشی دمای خراسان رضوی از صبح فردا/ هوا «پاییزی تر» می شود

آغاز روند کاهشی دمای خراسان رضوی از صبح فردا/ هوا «پاییزی تر» می شود