مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 09:352020-11-26سياسي

حضرت معصومه (سلام الله علیها) در ولایت مداری الگوی شایسته ای است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت الله محسن فقیهی، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز وفات حضرت معصومه (س) اظهار داشت: حضرت معصومه (س) بانوی کرامت و دارای مقام و منزلت بزرگی هستند؛ - حضرت معصومه (سلام الله علیها) در ولایت مداری الگوی شایسته ای است عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه حضرت معصومه(س) الگویی مناسب برای بانوان در طول تاریخ است، گفت: کریمه اهل بیت پاسبان حریم ولایت و امامت بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، آیت الله محسن فقیهی، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز وفات حضرت معصومه (س) اظهار داشت: حضرت معصومه (س) بانوی کرامت و دارای مقام و منزلت بزرگی هستند؛ در میان فرزندان امام کاظم (ع) بعد از امام هشتم این بانوی بزرگوار والاترین جایگاه و شخصیت را دارند، حضرت معصومه (س) خواهر، عمه و هم فرزند امام معصوم هستند.

این بانوی بزرگ برای دیدار برادر و تبلیغ و ترویج دین مهاجرت نموده و هزاران فرسخ سفر را طی می کنند، ایشان در ابعاد اخلاقی، سیاسی و فرهنگی از ویژگی های ارزشمندی برخوردار بوده و یکی از بهترین اسوها برای بانوان امروز است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: وجود بارگاه نورانی کریمه اهل بیت در شهر قم آثار و برکات زیادی برای این شهر و مردم ایران به همراه داشته است، از جمله برکات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت معصومه (سلام الله علیها) در ولایت مداری الگوی شایسته ای است

حضرت معصومه (سلام الله علیها) در ولایت مداری الگوی شایسته ای است