مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 09:502020-11-26اقتصادي

5 نکته مهم برای خرید درایوهای SSD مناسب


شرکت شبکه گستران یاقوت سرخ در سال های اخیر با گرد هم آمدن تعدادی از فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر کشور با هدف ارائه راهکارهای به روز IT تاسیس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام یاقوت سرخ، مدیران شبکه باید برای خرید SSD به نیاز های سرعت بیشتر و ظرفیت، پایداری کل سیستم و تجهیزات ذخیره سازی گذشته خود تعادل برقرار کنند همچنین این انتخاب ها فقط خرید یک محصول نیست بلکه باید راهکار خاصی گزینش شود در ادامه به 5 نکته که مدیران شبکه درهنگام خرید SSD برای سرورHPE خود بیاید به آن توجه کنند اشاره می کنیم.

1.

در نظر گرفتن TBW/$ به جای GB/$ شما برای خرید هارد دیسک HDD مناسب برای سرورHP هزینه یک گیگابایت فضای ذخیره سازی را محاسبه می کنید و بعدا خرید می کنید اما برای خرید یک SSD اینترپرایز این کار اشتباه است و باید هزینه نوشتن روی هریک ترابایت اطلاعات، جایگزین شود، چون در سیستم های ذخیره سازی بزرگ، میزان عملیات نوشتن در هرسال اهمیت زیادی دارد و هر SSD که بتواند طول عمر عملیات نوشتن بیشتری داشته باشد به صرفه تر است.

وقتی شما TBW/$ را اندازه گیری می کنید به نتایج جالبی می رسید که در آن به این پی می برید که هرچی SSD ارزان تر باشد TBW/$ گران تر چون طول عمر مفید نوشتن آن زود تمام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 نکته مهم برای خرید درایوهای SSD مناسب

5 نکته مهم برای خرید درایوهای SSD مناسب