مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 18:452020-11-27ورزشي

پلمب پنج باشگاه ورزشی در گچساران


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران گفت: پنج باشگاه ورزشی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مجوز از ادامه فعالیت پلمب شدند.

- فریدون عبدالخانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد:  به دلیل عدم رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی  پنج باشگاه ورزشی در گچساران پلمب شد.

وی ادامه داد: طی بازرسی های صورت گرفته توسط  بازرسان اداره نظارت بر اماکن عمومی از باشگاه های خصوصی و شبکه بهدشت و درمان گچساران پنج باشگاه ورزشی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مجوز از ادامه فعالیت پلمب شدند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران با تاکید بر رعایت موارد و پورتکل ها ی بهداشتی و فاصله گذاشتی اجتماعی افزود: طبق دستور ستاد مبارزه با بیماری کرونا ،کلیه اماکن دولتی و باشگاه های خصوصی این شهرستان از یک آذرماه به مدت2 هفته تعطیل است.

عبدالخانی عنوان کرد: باشگاه بدنسازی هیرمند، باشگاه بدنسازی لیدی کلاپ ،باشگاه بدنسازی رها ، باشگاه بیلیارد یونا و باشگاه بیلیارد پژمان پنج باشگاه متخلف این شهرستان به دلیل عدم رعایت قوانین، مقررات بهداشتی و پروتکل های بهداشتی پلمب شدند.

 رییس اداره امور ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در این ایام توسط بازرسان اداره شهرستان گچساران بازرسی ها به صورت محسوس و نامحسوس انجام و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب پنج باشگاه ورزشی در گچساران

پلمب پنج باشگاه ورزشی در گچساران