مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 05:052020-11-30سياسي

زنده بودن کشور مرهون تفکر بسیجی است


فرماندار ابرکوه با تاکید بر این که زنده بودن کشور مرهون تفکر بسیجی است، گفت: خوشبختانه با همین تفکر شرایط بحرانی شیوع کرونا در موج سوم مدیریت شد.

- ایسنا/یزد فرماندار ابرکوه با تاکید بر این که زنده بودن کشور مرهون تفکر بسیجی است، گفت: خوشبختانه با همین تفکر شرایط بحرانی شیوع کرونا در موج سوم مدیریت شد.

محمد کاظمی نسب در دیدار روز گذشته خود با فرمانده، جانشین و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، اظهار کرد: هر چند در موج سوم شیوع ویروس کرونا، شهرستان ابرکوه در شرایطی بحرانی قرار گرفت و آبان سختی را پشت سر گذاشتیم اما بسیجیان در بخش های مختلف و به ویژه در خط مقدم مبارزه با بیماری و دوشادوش مدافعان سلامت ورود کردند و یاری گر کادر درمان شدند.

وی زنده بودن کشور را مرهون تفکر بسیجی دانست و تصریح کرد: بسیجیان از اول انقلاب تاکنون در میادین همواره حضور داشته و از کیان مقدس جمهوری اسلامی و از مرزهای عینی و ذهنی و تعصبات و اعتقادات ملت ایران به نحو شایسته ای دفاع کرده اند.

کاظمی نسب یادآور شد: امام خمینی (ره) با اشراف به شرایط جامعه، الهام از احکام مقدس دین اسلام و تحلیل بسیار دقیق و زیبایی که از مفهوم حاکمیت مردم بر مردم داشت، با یک ابتکار شایسته ثمره ای را تحت عنوان بسیج به وجود آورد و آن را به تفکری تبدیل کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنده بودن کشور مرهون تفکر بسیجی است

زنده بودن کشور مرهون تفکر بسیجی است