مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 06:052020-11-30سياسي

ترور دانشمند هسته ای ایران باطن پلید استکبار جهانی را آشکار ساخت


مدرس مدرسه علوم دینی اسماعیلیه قشم گفت: جنایت هولناک جهان استکبار در ترور دانشمند هسته ای ایران باطن پلید و هراس آنان از پیشرفت های روزافزون این کشور را آشکار ساخت.

- ابراهیم ابراهیمی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قشم اظهار داشت: شیطان بزرگ بار دیگر با جنایتی هولناک و ترور دانشمند هسته ای و صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران باطن پلید خود را برای جهانیان به معرض نمایش گذاشت.

وی افزود: هراس استکبار جهانی از توان علمی، نظامی، پیشرفت های روزافزون در این حوزه ها و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی، بُعد دیگری از اهداف این اقدام خثمانه و عمل بر خلاف قوانین انسانی و بین المللی است.

مدرس مدرسه علوم دینی اسماعیلیه گیاهدان قشم و امام جمعه روستای کنارسیاه تصریح کرد: گرفتن انتقام خون این شهید باید به عنوان مطالبه عمومی ملت ایران انجام و مسیر نفوذ دشمن با صلابت مسدود شود.

ابراهیمی ادامه داد: شهادت پرافتخار دانشمند بزرگ کشورمان دکتر محسن فخری زاده به دست پلید دشمنان اسلام و بشریت نشان دهنده ناتوانی و ذلت جهان کفر و استکبار جهانی است.

وی خاطرنشان کرد: حرکت پرشتاب جوانان نخبه کشور در مسیر شهید فخری زاده دارای اهمیتی هم طراز با ستاندن انتقام خون آن شهید است و باید به طور جد مد نظر قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور دانشمند هسته ای ایران باطن پلید استکبار جهانی را آشکار ساخت

ترور دانشمند هسته ای ایران باطن پلید استکبار جهانی را آشکار ساخت