مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 06:102020-11-30اقتصادي

«کرونا» چه بر سَر مشاغل ایجاد شده توسط کمیته امداد آورد؟


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ضمن تشریح تاثیر کرونا بر مشاغل مددجویان این نهاد بیان کرد: در مجموع حدود 700 هزار طرح شغلی تحت نظارت کمیته امداد است که 3 درصد این طرح ها دچار آسیب شدند.

- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ضمن تشریح تاثیر کرونا بر مشاغل مددجویان این نهاد بیان کرد: در مجموع حدود 700 هزار طرح شغلی تحت نظارت کمیته امداد است که 3 درصد این طرح ها دچار آسیب شدند.

حجت الله عبدالملکی در گفت وگو با ایسنا، درباره تاثیر کرونا بر اشتغال مددجویان کمیته امداد بیان کرد: عمده مشاغل ایجاد شده توسط کمیته امداد مشاغل خانگی و روستایی بوده اند؛ در پی شیوع ویروس کرونا مشاغل روستایی آسیبی ندیدند و حتی مشاغل بخش کشاورزی رونق هم داشتند به طوریکه در این مدت صادرات کشاورزی افزایش یافته و اکنون در مشاغل روستایی آسیب خاص رخ نداده است.

عبدالملکی درباره تاثیر کرونا بر مشاغل خانگی نیز گفت: بعضا مسئله رکودی که بر بخش های مختلف اقتصاد حاکم شده برخی از مشاغل خانگی را با مشکل فروش مواجه کرد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد افزود: در مجموع حدود 700 هزار طرح شغلی تحت نظارت کمیته امداد است که 3 درصد این طرح ها دچار آسیب شدند؛ در این راستا کمیته امداد چند اقدام در دستور کار خود قرار داد که یکی از این اقدامات پرداخت تسهیلات به مددجویان بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کرونا» چه بر سَر مشاغل ایجاد شده توسط کمیته امداد آورد؟

«کرونا» چه بر سَر مشاغل ایجاد شده توسط کمیته امداد آورد؟