مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 09:152020-11-30سياسي

واکنش ائمه جمعه اهل سنت آذربایجان غربی به ترور «شهید فخری زاده»


ائمه جمعه اهل سنت آذربایجان غربی با صدور پیام های جداگانه، ضمن محکومیت ترور شهید فخری زاده، این ضایعه را به مقام معظم رهبری و ملت ایران تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، ائمه جمعه اهل سنت شهرهای ارومیه، مهاباد، پیرانشهر، بوکان،اشنویه و ربط با صدور پیام های جداگانه شهادت شهید فخری زاده را تسلیت گفتند.

تروریست های بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته ای کشورمان را به شهادت رساندند.

در متن پیام ماموستاعبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد آمده است: بار دیگر دست ظالمان و ستمگران و ایادی استعمارگران و رژیم صهیونیستی و همکارانشان از آستین تروریسم بیرون آمد و یکی از نقاط قوت ملت بزرگ ایران که داشتن دانشمندان متعهد است را هدف قرار دادند.

ترور بزرگمردان ایرانی نتیجه اعتماد به دشمن و خوش باوری و دادو ستد با آنان است متاسفانه در شرایطی که هنوز قلوب ملت مسلمان ایران اسلامی متاثر و متالم از شهادت سردار دلهاست، بار دیگر شاهد از دست دادن یکی از عزیزان و بزرگان حوزه علمی کشورمان هستیم، و این سوال در اذهان به وجود می آید که چرا تنها یک روز پس از مبادله جاسوس دو تابعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ائمه جمعه اهل سنت آذربایجان غربی به ترور «شهید فخری زاده»

واکنش ائمه جمعه اهل سنت آذربایجان غربی به ترور «شهید فخری زاده»