مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 09:252020-11-30سياسي

ترور شهید «فخری زاده» از اراده ملت ایران برای فتح قله های افتخار نخواهد کاست


سفارت ایران در تاجیکستان با انتشار بیانیه ای اقدام ننگین عوامل تروریست در به شهادت رساندن دانشمند برجسته ایرانی را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان با انتشار بیانیه ای مطبوعاتی اقدام ننگین عوامل تروریست در به شهادت رساندن دانشمند برجسته ایرانی محسن فخری زاده را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان اقدام تروریستی و جنایتکارانه ای را که منجر به شهادت دانشمند برجسته و والامقام، شهید محسن فخری زاده ، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران و تعدادی دیگر از شهروندان عزیز ایرانی شد را قویاً محکوم می نماید.

بی تردید این گونه اقدامات جنایتکارانه در ترور یک مقام رسمی و دولتی جمهوری اسلامی ایران، مصداق کامل و بارز تروریسم دولتی و نقض آشکار حقوق بین الملل، مخالف منشور ملل متحد و دیگر قوانین و اصول پذیرفته شده بین المللی بوده و انتظار می رود جامعه جهانی فارغ از استانداردهای دوگانه، این اقدام تروریستی وحشیانه را قویاً محکوم نمایند.

دشمنان قسم خورده ایران اسلامی و بانیان و آمران این عمل تروریستی ننگین بدانند که ارتکاب این قبیل جنایات ذره ا ی از عزم و اراده جدی ملت بزرگ ایران در مسیر رشد شتابنده علمی و فتح قله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور شهید «فخری زاده» از اراده ملت ایران برای فتح قله های افتخار نخواهد کاست

ترور شهید «فخری زاده» از اراده ملت ایران برای فتح قله های افتخار نخواهد کاست