مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 11:152020-11-30فرهنگي

در اکران آنلاین چه خبر است؟


در روزهای تعطیلی سالن های سینما، اکران آنلاین هم چندان رونقی ندارد و پس از پایان دوره ای که فیلم های بیشتری به صورت آنلاین نمایش داده می شدند، - در روزهای تعطیلی سالن های سینما، اکران آنلاین هم چندان رونقی ندارد و پس از پایان دوره ای که فیلم های بیشتری به صورت آنلاین نمایش داده می شدند، قرار است یک فیلم دیگر از صف اکران پرده ای به این چرخه اضافه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ماه های ابتدایی اکران آنلاین بازار این نوع نمایش داغ بود و متقاضیان بیشتری داشت، اما در این روزها که سالن های سینما در بسیاری از شهرهای کشور بسته هستند، از صف شلوغ اکران در سامانه های اینترنتی هم خبری نیست و فردا یک فیلم تازه به اکران در می آید.

مدتی قبل گفته شده بود که قرار است فیلم تومان به کارگردانی مرتضی فرشباف ابتدا در سینماها و بعد هم در پلتفرم ها به صورت آنلاین اکران شود، اما با تعطیلی سینماها فقط اکران آنلاین باقی ماند و به گفته تهیه کننده هنوز زمان دقیق آن مشخص نیست.

سعید سعدی به ایسنا می گوید: قرار بود این هفته فیلم اکران شود، ولی موافقت نکردیم چون تبلیغات انجام نشده بود و قصد داریم با برنامه ریزی درستی تومان را به اکران آنلاین برسانیم.

به این ترتیب، در این هفته فیلم جمشیدیه که تولید سال 1397 بوده در پلتفرم های فیلیمو و نماوا اکران می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اکران آنلاین چه خبر است؟

در اکران آنلاین چه خبر است؟